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Resumen
Vista general | Tipo: | Monomotor | Fabricante: | Cessna | Modelo: | 182Q | Año de construcción: | 1978 | Reg-No.: | D-ERTI | No. serial: | 182-66337 | Cualidades: | IFR equipado Siempre en hangar | Ultimo chequeo annual: | 6/2025 | Lugar: | Alemania, EDLA | Tiempo total (TTAF): | 3806 h | Precio: | € 185.000 | Impuesto según UE: | sí | indicar IVA: | no | Todos detalles |
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Detalles
Vista general | Tipo: | Monomotor | Fabricante: | Cessna | Modelo: | 182Q | Año de construcción: | 1978 | Reg-No.: | D-ERTI | No. serial: | 182-66337 | Cualidades: | IFR equipado Siempre en hangar | Ultimo chequeo annual: | 6/2025 | Lugar: | Alemania, EDLA | Tiempo total (TTAF): | 3806 h | Precio: | € 185.000 | Impuesto según UE: | sí | indicar IVA: | no | Número de pasajeros: | 3 | Aterrizajes: | 3093 |
Motores | Número de motores: | 1 | Fabricante/tipo: | Continental O-470-U | Efecto: | 233 PS | Tiempo total: | 946 h | TBO (horas): | 2000 h | TBO (Años): | 12 yrs | Última revisión general: | 03/2006 | SFRM: | 946 h | Prop fabricante / tipo: | McCauley C2A34C-204/90DCB-8 | Prop tiempo 1: | 67 h SPOH |
Aviación | EFIS: Dual Garmin G5 with OAT Option
Audiopanel/Marker: Garmin GMA345
COM/NAV/GPS Garmin GNS530W with Garmin Flightstream
COM/NAV Garmin GNC255A
ADF: King KR85
DME: King KN62A
XPDR: Garmin GTX330
Autopilot: S-TEC 40 with S-TEC 60-PSS
Stormscope: BFG WX 950
ELT: Artex 345 |
Equipo | Selling on behalf of the private owner this IFR equipped 1978 Cessna 182Q.
Over the last few years, the avionics have been modernized to a very nice level for private usage. It has a Dual Garmin G5 Installation which is coupled to the Two-Axis S-Tec 40 Autopilot System.
The latest upgrade in 2024 was a Garmin GMA345 Audiopanel with Bluetooth Connectivity and a new ELT.
No known Damage History |
Exterior | White with Beige and Black stripes in good condition (7/10) |
Interior | Light Grey Leather interior in good condition (7/10) |
Status de inspección | Professionally maintained by Part CAO/145 Organization |
Fotos
Contácto al oferente
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